Case: Alfame – TAPAAMISILLA TUOTTAVUUTTA

Tapaamisilla tuottavuutta

Trainers’ House ja Alfame aloittivat yhteistyön uusasikashankinnan osalta vuonna 2011. Alfamen haasteena oli sopia toivottua kasvuvauhtiaan vastaava määrä uusasiakastapaamisia. Yhteistyöhön kuului uusasiakashankintaa sekä myynnin auditointeja, eli syvähaastatteluja. Yhteistyö on jatkunut siitä lähtien.

Monipuolisuudella vauhtia tuloksiin

Yhdessä rakennetun soittotarinan jälkeen Trainers’ House lähti tavoittelemaan rajattua kohderyhmää. Onnistumisen keskiössä on ollut koko projektin ajan uusiutuminen.

Yhteistyön aikana tapaamisten sopimiseen käytettiin useita soittotarinoita, eri painopisteillä ja kampanjoilla. Kampanjatyyliset soitot sekä Alfamen myyjien tulosten seuraaminen ja myyntikäyntien kehittäminen auditointien avulla johtivat hyviin lopputuloksiin.

Kasvua kumppanuudesta

Pitkään jatkuneen yhteistyön myötä tulokset johtivat Alfamen kasvuun. Olennaista tässä oli luottamuksellinen ja molemmin puolin avoin asiakassuhde. ”Kasvoimme 31% tilikaudella 2015. Tästä puolet on tullut Trainers’ Housen sopimien tapaamisten myötä” kertoo Alfamen toimitusjohtaja Janne Tirkkonen.