Case: DNA – Myynnin läpimurto

Vuosia sitten kick offissa kuultu lausahdus jäi elämään DNA:n myyntijohdossa: ei ole myyjän vika jos myyjän kalenteri ei ole täynnä. Myyntijohtajat havahtuivat siihen, että on tärkeämpää, että kalenterit ovat täynnä kuin että myyjät täyttävät ne itse.

DNA tarjoaakin nykyisin myyjilleen lapasyöttöjä täyttämällä myyjien kalenterit laadukkailla asiakaskohtaamisilla. Jotta näissä kohtaamisissa onnistutaan, piti rakentaa yhteinen käytäntö arvomyyntiin. Uuden arvomyyntikäytännön jalkauttaminen jokaiseen myyntiryhmään ei tietenkään ollut helppoa.

Läpimurto-lähetyksessä DNAn myyntijohtajat Johan Flykt (Vice President Enterprise Sales) ja Jari Koskinen (Sales Director) kertoivat, miten tämä harjoitus saatiin vietyä läpi, mitä yllätyksiä matkan varrella tuli, ja miten homma toimii nykyisin. Katso Läpimurto-lähetyksen haastattelu yllä olevalta videolta.

Ovatko teidän myyjien kalenterit täynnä?