Case: DNA – UUSIA ASIAKKAITA JA MAHDOLLISUUKSIA

Lisää voimavaroja uusiin asiakkuuksiin ja mahdollisuuksiin

”Halusimme lisätä voimavaroja uusiin asiakkuuksiin ja mahdollisuuksiin. Valitsimme Trainers’ Housen uusasiakashankinnan kumppaniksemme, koska tiesimme että heillä työskentelee yli 100 henkilöä uusasiakashankintapalveluissa. Trainers’ House toimii meille pitkäjänteisenä kumppanina ja heidän lähestymistapansa on erilainen kilpailijoihin verrattuna”, Kertoo
DNA:n myyntijohtaja Harry Sjögren.

Ajansäästö innostaa myyjiä

”Trainers’ Housen tiimi panosti erottuvan arvolupauksen rakentamiseen. Se puhutteli juuri meidän kohderyhmäämme”, Sjögren jatkaa. ”Erityisesti myyjämme ovat pitäneet siitä, että heitä on autettu ja tulokset ovat olleet loistavia. Myyjät ovat olleet yhteistyöstä Trainers’ Housen kanssa innoissaan”, kommentoi DNA:n myyntijohtaja Juha Lehtonen.

Tulosten perusteella yhteistyö jatkuu

Investointi uusasiakashankintaan on ollut kannattava. ”Trainers’ House on sopinut meille suuren määrän kohtaamisia sellaisiin asiakasryhmiin, mihin myyjä ei olisi välttämättä itse päässyt ilman kontaktointiapua”, Sjögren toteaa. Arvokasta on ollut myös DNA:n oma asiakaskokemus. ”Meidän toiveitamme kuunnellaan ja ne myös toteutetaan. Toimintaa on pystytty räätälöimään juuri meidän tarpeidemme mukaan. Ihmiset tekevät töitä ihmisten kanssa. Tulokset ovat antaneet syyn jatkaa yhteistyötä myös tänä vuonna”, Sjögren päättää.

Haluatko keskustella teidän uusasiakashankinnastanne?