Case: Kakadu – Vastuullista suunnittelua ja laadukkaita kohtaamisia

Tapaamiset pitävät kiinni asiakas -ja markkinaymmärryksessä

”Trainers’ Housen sopimat tapaamiset ja aktiivisuus auttavat meitä eteenpäin omassa kehittymisessämme”, Kakadun toimitusjohtaja Sanni Seppälä kertoo.

”Ehkä tärkein elementti yhteistyön onnistumiselle on ollut tiivis yhteydenpito ja tekemisen läpinäkyvyys. Säännölliset ohjausryhmät ovat erittäin hyödyllisiä. Aikaansaatujen tulosten lisäksi saamme uusia näkemyksiä sekä myynnin sparrausta, jotka ovat tapaamisten lisäksi vaikuttaneet kasvuumme”, Seppälä jatkaa.

Yhteistyön aikana Kakadun henkilöstömäärä on kasvanut muutamasta hengestä kymmeneen henkeen. Trainers’ House on sopinut tapaamisia jopa 47 % hit ratella.

Arvokasta palautetta asiakkailta haastatteluiden avulla

Uusasiakashankinnan lisäksi Trainers’ House on haastatellut Kakadun asiakkaita toteutettujen sisustusarkkitehtiprojektien osalta. Asiakkaat ovat antaneet keskusteluissa arvokasta palautetta asioista, jotka ovat sujuneet hyvin ja nostaneet myös esiin kehitettäviä osa-alueita.

”Nämä asiakashaastattelut ovat tuoneet merkittävää lisäarvoa liiketoiminnan ja työskentelyn kehittämiseen. Haastatteluista on onnistuttu kiteyttämään meille kriittiset kehityskohteet ja ideat, joita emme olisi itse pystyneet yhtä tehokkaasti löytämään omasta tekemisestämme. Nyt palaute on pyydetty suoraan asiakkailta, joka on meille erittäin tärkeää”, Seppälä tuumaa.