Case: KONE – Myynnin Läpimurto

Perinteisen puhelinmyynnin hyödyntäminen uudella tavalla

”Puhelinmyynti on taiteenala, joka vaatii tietynlaista osaamista. Meillä yrityksen sisällä vastaavaa osaamista ei ole, jonka takia lähdimme yhteistyöhön Trainers’ Housen kanssa”, KONEen asiakaskokemusjohtaja Heini Enlund kertoo.

Kun brändi on kunnossa ja myynti sujuu, voi joskus jäädä lisä- tai jatkomyynnin paikka tunnistamatta. KONE päätti taklata tätä riskiä innovoimalla myynti- ja toimitusprosessia.

Läpimurto-lähetyksessä KONEen asiakaskokemusjohtaja Heini Enlund kertoo, miten asiakkaalle voidaan tuottaa uutta lisäarvoa jo edellisen tilauksen toimitusvaiheessa. Katso Läpimurto-lähetyksessä käyty keskustelu yllä olevalta videolta.