Case: Pagero – Kasvun läpimurto


Kun tavoitteet ovat suuret, mutta maayhtiö vielä pieni, miten varmistetaan, että ihmiset käyttävät rajallisen aikansa oikeisiin asioihin? Läpimurto-lähetyksessä Pageron toimitusjohtaja Toni Pihamaa ja myyntitiimiä vetävä Jussi Ertiö kertovat, miten Suomen Pagerosta saatiin tehoja irti. Katso Läpimurto-lähetyksen haastattelu yllä olevalta videolta.

Myynnin ajankäytön kohdistaminen

Pagero auttaa asiakkaitaan digitalisoimaan talousprosesseja. Pageron tarina Suomessa alkoi pienenä maayhtiönä, mutta ambitiotaso oli korkeammalla. Jotta Pagero kykeni kasvamaan, piti varmistaa, että alkuun pieni porukka käyttää aikansa oikeisiin asioihin.

Olemme maayhtiö kansainvälisessä organisaatiossa, josta saamme jatkuvasti kovia kasvutavoitteita, kuten nykyinen 30% kasvutavoite. Tajusimme, että meidän kädet eivät riitä kasvutavoitteiden saavuttamiseen.

Uusasiakashankinta vaatii paljon työtä, ja meille on suuri apu siitä, että joku toinen buukkaa meille sen palaverin”, Pihamaa kertoo.

Kun aloitimme yhteistyön, emme olleet tunnetuin nimi Suomessa. Tarvitsimme apua, että saamme nimemme meidän kohderyhmän top of mindiin. Uusasiakashankinnan yhteistyö Trainers’ Housen kanssa on meille vahva markkinoinnillinen toimenpide sen lisäksi, että saamme myyntitiimillemme paljon tapaamisia. ”, Ertiö jatkaa.