Case: Qentinel – KASVUA KALENTERISTA

Kasvua kalenterista

Qentinel löysi Trainers´ Housen yhteistyökumppanikseen aiempien onnistuneiden valmennuskokemusten pohjalta. Liiketoiminnallisesti haastavan ajanjakson jälkeen tavoitteena oli myyntitiimien onnistumisen tukeminen ja myynnin vauhdittaminen ajankäyttöä järjestelmällisesti johtamalla. ”Uusiasiakashankinta on muuttunut viime vuosina merkittävästi. Uuden prospektin tavoittaminen puhelimitse tai sähköpostilla vie todella paljon aikaa muulta asiakastyöltä”, kertoo Qentinelin Account Executive Ari Hirvonen.

Osallistamalla laatua

Yhteistyö aloitettiin yhdessä Qentinelin myyjien kanssa päämäärien kirkastamisella ja tavoitteita tukevan soittotarinan luomisella. ”Trainers’ House on ollut yli vuoden ajan luottokumppanimme. Henkilökunnan oma-aloitteisuus on ollut kiitettävää ja nopea omaksumiskyky on auttanut selviytymään kaikista muutoksista. Heidän halunsa ja kykynsä oppia on samalla innostanut meitä qentineliläisiä. Trainers’ Housen soittotyön integrointi osaksi Qentinelin myynnin prospektointia on ollut todella saumatonta. Positiivisuus ja innostuneisuus välittyvät yhteisistä soittoaamuistamme”, Hirvonen kuvailee.

Systemaattisuudella tuloksiin

”Trainers’ Housen rooli on osa Qentinelin viime vuoden kasvutarinaa. He eivät ole pelkästään auttaneet saamaan meille uusia asiakkaita, vaan ovat myös varmistaneet tapaamisten laadun. Olemme olleet erittäin tyytyväisiä yhteistyöhön!”, Hirvonen toteaa lopuksi.