Haluaisitko valmiin polun puolet parempiin myyntituloksiin?

Siinä tapauksessa kannattaa ilmoittautua digitaaliseen Myynnin Valmennusohjelmaan.

Sinun ei tarvitse kuin seurata valmista polkua (jolla tuhannet myyjät ovat jo ansainneet aivan uudenlaisen tulotason ja itsekunnioituksen).

Moderni B2B-myynti ei ole lainkaan niin dramaattista tai monimutkaista kuin ajoittain kuulee kerrottavan.

Monimutkaisten häkkyröiden ja "klousaustekniikoiden" sijaan tarvitset vain toimivaksi todistetun polun ja ripauksen nöyryyttä B2B-myyntityön perusasioita kohtaan.

Jos et pelkää työntekoa, tätä polkua seuraamalla onnistut varmasti.

Saat vuodeksi käyttöösi tuhansien myyjien työhön nojaavan B2B-myyntiprosessin:

  • Yli 6 tuntia videomateriaalia

  • 191 sivua kirjallista materiaalia

  • 47 tehtävää

Valmennuksen sisältö

  1. 1
    • Tervetuloa matkalle mukaan

  2. 2
    • Myyntityö ja intohimo

    • Menestyvän myyjän neljä avainominaisuutta

    • Oppimisen välttämättömyydestä

    • Eteenpäinmenon edellytykset ja hallinnantunteen hanskaaminen

    • Huippumyyjän tavoiteasetannasta

  3. 3
    • Maailma myynnin murroksen jälkeen

    • Asiakkaan odotukset nykypäivän huippumyyjälle

    • Dynaamista venaamista vai aloitteellista aktiivisuutta

    • Digi tuli, arjen hyödyistä kiinni

  4. 4
    • Kameleonttimyynti – muuttuminen osaksi asiakkaan ostoprosessia

    • Päättäjät ja vaikuttajat haltuun

    • Ammattiostajat & ostamisen muutos

  5. 5
    • Tekemisen ja tulosten taianomainen suhde

    • Huippumyyjän unelmaviikko

    • Oman työn ohjaamisen kanban

    • Yhteistyön merkitys

    • Ammattimyyjän verkosto

  6. 6
    • Myyntiprosessi

    • Myyntityön klassiset sudenkuopat

    • Hyvän asiakasehdokkaan määritelmä

    • Hyödyt irti Social Sellingistä

    • Parhaat lähteet asiakasehdokkaiden etsinnälle

  7. 7
    • Puhelintyöskentelyn perusteet

    • Valmistautuminen tehokkaaseen puhelintyöskentelyyn

    • Tapaamiseen johtavan puhelun anatomia

    • Puhelintyön sudenkuopat

  8. 8
    • Miksi valmistautua tapaamiseen

    • Asiakaskohtaamiseen valmistautuminen

    • Onnistuneen asiakaskohtaamisen anatomia

    • Vaikuttava viestintä myyntitilanteessa

    • Erilaiset asiakastyypit

  9. 9
    • Tapaamisen jälkeen ammattilaiset erottautuvat amatööreistä

    • Voittavan tarjouksen perusteet

    • Voittavan tarjouksen rakenne

    • Tarjouksen onnistunut esittely

    • Asiakkaan peukalonjälkiä paperiin – päivitetty myy paremmin

  10. 10
    • Kauppojen kotiutumisen varmistaminen eli keinot onnistuneeseen välipeliin asiakkaan kanssa

    • Kuolemanlaaksojen karttaminen myyntityössä

    • Hintaneuvottelu – haaste vai mahdollisuus

    • Johtoryhmä – tärkeän joukon sydäntenvaltauksen perusteet

    • Jäävuoria ja salattuja huolia – klousauskeskustelun anatomia

  11. 11
    • Asiakkuudet ja niiden elinvoimaisuus

    • Asiakkaan strategiaan kytkeytyminen

    • Päättäjä- ja vaikuttajakartan rakentaminen

    • Whitespot -analyysi

  12. 12
    • Loppusanat

Haluatko siirtyä oman alasi kärkeen tekemisellä, josta hyötyvät niin sinä kuin asiakkaasi?

Luultavasti. Ethän muuten olisi tällä sivulla.

Vieressä olevista napeista voit hankkia välittömästi pääsyn Trainers' Housen legendaariseen Myynnin valmennusohjelmaan.

Noudatamme digitaalisissa tilauksissa kuluttajasuojalain mukaista 14 päivän kaupan peruutusoikeutta. Digitaalisen palvelun peruutusaika käynnistyy sopimuksen solmimishetkellä. Jatkuvissa jäsenyyksissä peruutusaika koskee koko jäsenyyden (ei tilauskauden) 14  ensimmäistä päivää.