Asiakaskokemuksen parantaminen

Markkinointi ja myynti vaikuttavat siihen, ostaako asiakas ensimmäisen kerran. Asiakaskokemus määrittää, ostaako asiakas jatkossakin.

Olemme vuosien varrella tehneet paljon asiakaskokemushankkeita niin B2C- kuin B2B-puolellakin. Iloksemme olemme saaneet muotoilla mm. Marimekon, ABB:n, Forenomin ja DHL Global Forwardingin asiakaskokemusta.

Ylätasolla prosessimme asiakaskokemuksen kehittämiseen on suoraviivainen: kartoitamme asiakkaan polun, tutkimme tämän hetken tilanteen eri kohtaamispisteissä, laadimme asiakaslupauksen ja palvelulupauksen. Tämän jälkeen autamme asiakkaamme johtoa innostamaan oman väkensä mukaan kehityshankkeeseen ja draivaamaan projektin maaliin, jotta nykyiset ja tulevat asiakkaat voisivat kuluttaa tuotteita ja palveluita tyytyväisempinä.

Kaipaako teidän asiakaskokemuksenne kehittämistä?

Jos tuntuu siltä, että asiakaskokemuksessa olisi virittämisen varaa, täytä alla oleva lomake. Olemme sinuun pikimmiten yhteydessä, niin kalenteroidaan puolen tunnin tutustumistapaaminen asiantuntijamme kanssa.

Tapaamisessa selvitämme, olemmeko me sinulle sopiva kumppani asiakaskokemuksen kehittämiseksi.