Asiakashankinta

Yrityksen tulevaisuudella on monia indikaattoreita, mutta harva niistä on yhtä luotettava kuin uusien asiakkaiden lukumäärän kehitys. 

Varaa keskusteluaika
Ota yhteyttä
TrainersHouse_pilotti22032019-6762-effectapp

Kenelle ja milloin

Kuulostaako joku seuraavista tutulta

Olemme 18 vuotta auttaneet B2B-asiantuntijayrityksiä kasvamaan laadukkaalla asiakashankinnalla. Törmäämme jatkuvasti seuraaviin haasteisiin:

Myyjät eivät tapaa riittävästi uusia asiakkaita

Myyjien kalenteriin täytyy vapauttaa lisää aikaa uusien asiakkaiden tapaamiseen

Aika menee asiakkaiden tavoitteluun eikä tapaamiseen

Myyjät eivät rohkene kontaktoida uusia asiakasehdokkaita

Myyjät eivät osaa lämmittää uutta asiakasehdokasta ensitapaamisessa

Myyjät eivät tiedä, mistä uusia asiakkaita voisi löytää

Onnistutteko johtamaan avoimet myynticaset kannattaviksi asiakkuuksiksi?

Lue Kasvusysteemistä, jonka avulla saat myös myyjät onnistumaan myynnissä!

Uusien asiakkaiden hankinta on jatkuva prosessi,

joka pitää teidät kaupparekisterissä.

Tulokset

Autamme teitä kirkastamaan arvolupauksen ja lisäämään proaktiivisuutta

Varmistamme, että myyjien kalentereissa on riittävästi laadukkaita kohtaamisia potentiaalisten asiakkaiden kanssa.
Kasvatamme tunnettuuttanne ja vahvistamme brändimielikuvaa valitussa kohderyhmässä.
Lisäämme myynnin tuloksellisuutta ja liiketoiminnan kasvua laadukkaiden asiakaskohtaamisten kautta.
Vapautamme myyjien aikaa arvoa tuottavampaan työhön.
Rakennamme yhteisen asiakasarvoon perustuvan tarinan.

Tulokset

Todennetut asiakastulokset

 

30%

Liikevaihdon kasvu vuodessa

2x

Enemmän keskusteluita uusien potentiaalisten asiakkaiden kanssa

250

Päättäjää, jotka nyt tietävät teistä

Toteutus

Miten yhteistyömme etenee

Malli, jolla uusasiakashankinta onnistuu. 

Liidituotanto

Tuotamme yhdessä sovittujen kriteerien perusteella yrityslistauksen kiinnostavista toimijoista.

Teille dedikoitu uusasiakashankinnan tiimi etsii listaukselle tarvittavat tiedot kuten päättäjän nimen, tittelin, puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen.

Kick-off

Yhteistyön aloitusohjausryhmä, jossa kirkastamme tavoitteet ja sovimme käytännön asioista sekä arvolupaustyöpaja, jossa kiteytämme ydinviestit monikanavaiseen kontaktointiin.

Asiakashankinta

Sovimme laadukkaita asiakastapaamisia sekä kontaktoimme asiakkaita monikanavaisesti sähköpostin ja tekstiviestin välityksellä.

Jatkuva kehittäminen ja tulokset

Toimitamme tiedon sovituista tapaamisista teille saman päivän aikana. Raportoimme viikottain käydyt keskustelut kommentteineen. Seuraamme säännöllisesti ohjausryhmissä yhteistyömme todennettavia tuloksia.

Asiakkaidemme suusta

 ”Olemme tehneet 2,1 miljoonaa euroa liikevaihtoa Trainers’ Housen sopimista tapaamisista. Trainers’ House on sopinut nyt yhteensä 80 tapaamista ja 50% tapaamisista on johtanut jatkokeskusteluihin, joista osa on vielä kesken. 42 % Trainers’ Housen sopimisista tapaamista on johtanut tarjouksiin. 14% tapaamisista on johtanut kauppaan.”

Tomi Ojanen Myyntijohtaja, Notra

 ”Jos joku harkitsee uusasiakashankinnan kumppanin hankkimista, suosittelen keskittymään laatuun.

Tämän yhteistyön aikana jokaisessa vuorovaikutuksessa laatumielikuva kasvoi, ja se näkyy myös tuloksissa”

Tuomas Saranen Avoset

 ”Halusimme lisätä voimavaroja uusiin asiakkuuksiin ja mahdollisuuksiin. Valitsimme Trainers’ Housen uusasiakashankinnan kumppaniksemme, koska tiesimme että heillä työskentelee yli 100 henkilöä uusasiakashankintapalveluissa. 

Trainers’ House toimii meille pitkäjänteisenä kumppanina ja heidän lähestymistapansa on erilainen kilpailijoihin verrattuna

Harry Sjögren Myyntijohtaja, DNA

Asiakkaidemme kasvutarinat

Notra – Investointi 77 kertaisena takaisin

Teollisuuden kunnossapidossa työskentelevä Notra oli keväällä 2022 tienhaarassa: nykyasiakkaat pienensivät ostojaan eikä yrityksessä ollut mallia uusien asiakkaiden hankkimiseksi.

Lue lisää

Avoset – Kasvua uusasiakashankinnalla

Tuomas Saranen otti perheyhtiö Avosetin johtaakseen vuonna 2017. Yhtiö oli kasvanut hiljakseen orgaanisesti, mutta tuolloin oli aika alkaa kasvattaa liiketoimintaa systemaattisesti, ja Tuomas hyppäsi ruoriin.

Lue lisää

DNA – Uusia asiakkaita ja mahdollisuuksia

”Halusimme lisätä voimavaroja uusiin asiakkuuksiin ja mahdollisuuksiin. Valitsimme Trainers’ Housen uusasiakashankinnan kumppaniksemme, koska tiesimme että heillä työskentelee yli 100 henkilöä uusasiakashankintapalveluissa. Trainers’ House toimii meille pitkäjänteisenä kumppanina ja heidän lähestymistapansa on erilainen kilpailijoihin verrattuna”, kertoo DNA:n myyntijohtaja Harry Sjögren.

Lue lisää

Varaa aika

Kuulostaako siltä, että meidän kannattaisi keskustella?

Varaa 30 min aika konsulttimme kanssa, niin sparraillaan teidän tilanteestanne. Tapaaminen on maksuton.

Katso myös