Notra – Investointi 77 kertaisena takaisin
Teollisuuden kunnossapidossa työskentelevä Notra oli keväällä 2022 tienhaarassa: nykyasiakkaat pienensivät ostojaan eikä yrityksessä ollut mallia uusien asiakkaiden hankkimiseksi.
Lue lisääUusasiakashankinta
Myynti
Asiakkuuksien kasvattaminen
Uusasiakashankinta
Myynti
Asiakkuuksien kasvattaminen
Johtajalle
Ammattilaiselle
Yrityksen tulevaisuudella on monia indikaattoreita, mutta harva niistä on yhtä luotettava kuin uusien asiakkaiden lukumäärän kehitys.
Kenelle ja milloin
Olemme 18 vuotta auttaneet B2B-asiantuntijayrityksiä kasvamaan laadukkaalla asiakashankinnalla. Törmäämme jatkuvasti seuraaviin haasteisiin:
Lue Kasvusysteemistä, jonka avulla saat myös myyjät onnistumaan myynnissä!
Tulokset
Tulokset
30%
2x
250
Toteutus
Malli, jolla uusasiakashankinta onnistuu.
Tuotamme yhdessä sovittujen kriteerien perusteella yrityslistauksen kiinnostavista toimijoista.
Teille dedikoitu uusasiakashankinnan tiimi etsii listaukselle tarvittavat tiedot kuten päättäjän nimen, tittelin, puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen.
Yhteistyön aloitusohjausryhmä, jossa kirkastamme tavoitteet ja sovimme käytännön asioista sekä arvolupaustyöpaja, jossa kiteytämme ydinviestit monikanavaiseen kontaktointiin.
Sovimme laadukkaita asiakastapaamisia sekä kontaktoimme asiakkaita monikanavaisesti sähköpostin ja tekstiviestin välityksellä.
Toimitamme tiedon sovituista tapaamisista teille saman päivän aikana. Raportoimme viikottain käydyt keskustelut kommentteineen. Seuraamme säännöllisesti ohjausryhmissä yhteistyömme todennettavia tuloksia.
”Olemme tehneet 2,1 miljoonaa euroa liikevaihtoa Trainers’ Housen sopimista tapaamisista. Trainers’ House on sopinut nyt yhteensä 80 tapaamista ja 50% tapaamisista on johtanut jatkokeskusteluihin, joista osa on vielä kesken. 42 % Trainers’ Housen sopimisista tapaamista on johtanut tarjouksiin. 14% tapaamisista on johtanut kauppaan.”
”Jos joku harkitsee uusasiakashankinnan kumppanin hankkimista, suosittelen keskittymään laatuun.
Tämän yhteistyön aikana jokaisessa vuorovaikutuksessa laatumielikuva kasvoi, ja se näkyy myös tuloksissa”
”Halusimme lisätä voimavaroja uusiin asiakkuuksiin ja mahdollisuuksiin. Valitsimme Trainers’ Housen uusasiakashankinnan kumppaniksemme, koska tiesimme että heillä työskentelee yli 100 henkilöä uusasiakashankintapalveluissa.
Trainers’ House toimii meille pitkäjänteisenä kumppanina ja heidän lähestymistapansa on erilainen kilpailijoihin verrattuna”
Teollisuuden kunnossapidossa työskentelevä Notra oli keväällä 2022 tienhaarassa: nykyasiakkaat pienensivät ostojaan eikä yrityksessä ollut mallia uusien asiakkaiden hankkimiseksi.
Lue lisää
Tuomas Saranen otti perheyhtiö Avosetin johtaakseen vuonna 2017. Yhtiö oli kasvanut hiljakseen orgaanisesti, mutta tuolloin oli aika alkaa kasvattaa liiketoimintaa systemaattisesti, ja Tuomas hyppäsi ruoriin.
Lue lisää
”Halusimme lisätä voimavaroja uusiin asiakkuuksiin ja mahdollisuuksiin. Valitsimme Trainers’ Housen uusasiakashankinnan kumppaniksemme, koska tiesimme että heillä työskentelee yli 100 henkilöä uusasiakashankintapalveluissa. Trainers’ House toimii meille pitkäjänteisenä kumppanina ja heidän lähestymistapansa on erilainen kilpailijoihin verrattuna”, kertoo DNA:n myyntijohtaja Harry Sjögren.
Lue lisää
Kuulostaako siltä, että meidän kannattaisi keskustella?
Varaa 30 min aika konsulttimme kanssa, niin sparraillaan teidän tilanteestanne. Tapaaminen on maksuton.