-
Palvelut
- Johtaminen ja esihenkilötyö
-
Myynti ja kasvu
- Myynti ja kasvu
-
Uusasiakashankinta
-
Myynti
-
Asiakkuuksien kasvattaminen
- Neuvottelu- ja esiintymistaito
- Henkilökohtainen kasvu
-
-
Uusasiakashankinta
-
Myynti
-
Asiakkuuksien kasvattaminen
-
Johtajalle
-
Ammattilaiselle
-
- Ihmiset
- Asiakastarinat
- Työpaikat
- Sijoittajat
- Me
- Sisällöt
Sami auttaa asiakkaita terävöittämään arvolupauksensa ytimen.
Sami Pajari,
Team Leader
Tiimin onnistumisen mahdollistaminen, lähtötilanteesta riippumatta
Sami johtaa kohtaamismarkkinointia tekevää tiimiä Helsingin toimistolla. Johtoroolinsa lisäksi Sami toimii aktiivisesti asiakkaan suuntaan projektipäällikkönä ja asiakasvastaavana uusasiakashankintaan liittyvissä hankkeissa. Hänen erityisalaansa ovat tarinankirkastusvalmennukset, joissa hän auttaa asiakkaita terävöittämään arvolupauksensa ydintä.
Samille on kertynyt laaja kokemus erikokoisista yrityksistä ja useilta toimialoilta, kuten vakuutusalalta, ohjelmistokehityksestä, arkkitehtuurista, valmistavasta teollisuudesta ja markkinointitoimistoista.
Yksi Samin uran koskettavimmista hetkistä liittyy erään soittotyötä tekevän markkinoijan auttamiseen vakavan änkytysongelman kanssa. Puheluissa änkytys oli hyvin voimakasta, mutta Sami keksi ratkaisun.
"Keksin, että hän voisi laittaa kuulokkeista metronomin päälle. Vaikutus oli välitön ja merkittävä. Markkinoija kiitti asiasta ja kertoi, että tämä muutti hänen elämäänsä ja esimerkiksi opiskelun yhteydessä esiintymistä."