Liidituotanto
Tuotamme yhdessä sovittujen kriteerien perusteella yrityslistauksen kiinnostavista toimijoista.
Trainers’ House etsii listaukselle tarvittavat tiedot kuten päättäjän nimen, tittelin, puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen.
Kick-off
Kick-off tilaisuus, johon osallistuu Trainers’ Housen tiimi sekä teidän avainhenkilönne.
Sovimme yhteistyön tavoitteista, käytännöistä ja aikatauluista (1 h).
Kirkastamme yhdessä erottuvan, brändiänne ja tunnettuutta vahvistavan arvolupauksen sekä kartoittavat kysymykset (2,5 h).
Markkinointimateriaalin tuotanto
Kuvaamme 2-3 minuutin videon, jossa pääsette kertomaan, mikä on palvelun lupaus, arvo ja hyöty asiakkaalle.
Toimitamme sitouttavan sähköpostikampanjan.
Käytämme asiakaslupausvideota lisäksi tapaamisten vahvistuksessa.
Markkinakartoitus
Soitamme 10 työpäivää valitun kohderyhmän päättäjille.
Keräämme keskusteluissa tietoa markkina-alueesta ja sen potentiaalista. Teemme jokaisesta keskustelusta teille tiiviin yhteenvedon ja raportoimme ne teille viikoittain.
Brändin tunnettuus vahvistuu. Jokainen puhelu on bränditeko.
Yhteistyön tulokset
Raportoimme viikoittain jokaisen käydyn keskustelun kommentteineen.
Käymme ohjausryhmissä läpi, miten tapaamiset ovat sujuneet, mitkä ovat johtaneet jatkokeskusteluihin, tarjouksiin ja kauppoihin.
Jatkuva yhteistyö tuo parhaat tulokset. Sovimme yhteistyön jatkosta ennen pilottivaiheen päättymistä.