Myynnin johtaminen

 Myyntijohtajan tärkein tehtävä on johtaa myyjien ajankäyttöä. Mitäs sitten, kun myyntijohtajia on useampi – ja koko organisaation pitäisi tehdä yhteistyötä? 

Varaa keskusteluaika
Ota yhteyttä
KuvitusH125-69-effectapp

Mihin uskomme:

Harmonisointi ja vakiointi ei ole synonyymejä.

Harmonisointi, eli suora toimintamallien kopiointi harvoin toimii.

Sen sijaan on tärkeintä asettaa lattiatason pienimmät yhteiset nimittäjät tekemiselle – se on usein avain onnistumiseen.

Autamme vakioimaan tarvittavan määrän asioita, jättäen tilaa persoonalle, omalle tavalle tehdä ja soveltamiselle.

Kenelle ja milloin:

  • Liiketoimintayksiköiden toimintatapoja halutaan yhtenäistää myynnin johtamisessa
  • Myyntikanavien pitäisi ponnistella yhdessä asiakkaan auttamiseksi – ei itsenäisesti siiloissa
  • P.S! Jos teillä myyntiä johtaa yksi heppu (ehkä sinä) ja kaipaat tukea teidän myynnin pelikirjan rakentamiseen, kurkkaa Myyntijohdon valmennusohjelma.

 

Mihin keskitymme

Vahvistamme johtamista, joka mahdollistaa kasvun

Tuemme liiketoiminnan kasvua ja kannattavuutta.
Vahvistamme haluttua johtamiskulttuuria ja luomme yhteiset myynnin johtamiskäytännöt.
Viritämme myynnin johtamisjärjestelmän tukemaan kannattavaa kasvua.
Lisäämme johdon näkyvyyttä ja kykyä ohjata strategiaa läpi organisaation.

Asiakkaidemme näkökulmasta

 ”On helppo muuttaa myyntiorganisaatiossa provisiomallia, raportointia tai mittaustapaa, mutta entä sen muuttaminen, mitä myyjät tekevät aamusta iltapäivään? Sehän on valtava muutos.” 

Antti Tukia Chief Customer Officer, Fonecta

 "Johtaminen on suoraviivaisempaa, ja päätöksenteko on nopeutunut entisestään. Saimme uuden organisaatiomallin lisäksi myös kaipaamaamme myynnillistä valmennusta.”  

Timo Ala-Heikkilä Toimitusjohtaja, VEO

Lue asiakastarinoitamme

Fonecta – 60% myynnin kasvu

”On helppo muuttaa myyntiorganisaatiossa provisiomallia, raportointia tai mittaustapaa, mutta entä sen muuttaminen, mitä myyjät tekevät aamusta iltapäivään? Sehän on valtava muutos,” toteaa Fonectan myyntijohtaja Antti Tukia.

Lue lisää

VEO – Organisaatiomuutos kannattavuuden parantamiseksi

VEOlla on ollut historiallisesti kolme liiketoimintayksikköä, joissa jokaisessa oli oma johtoryhmä ja myyntiorganisaatio. Yli 30 vuoden historian aikana näihin yksiköihin oli kehittynyt omia toimintatapoja, joiden ansiosta VEOn oma tuotanto-organisaatio sai kolmelta sisäiseltä asiakkaalta kolmenlaisia dokumentaatioita. Lisäksi ajoittain oli nähtävissä osaoptimointia myynnin suhteen, ja asiakkuuden yhteishoidossa oli nähtävissä tasonnoston mahdollisuus.

Lue lisää

Ihmisemme

Sinua auttavat

 

Varaa aika

Kuulostaako siltä, että meidän kannattaisi keskustella?

Varaa 30 min aika konsulttimme kanssa, niin sparraillaan teidän tilanteestanne. Tapaaminen on maksuton.

Katso myös