-
Palvelut
- Johtaminen ja esihenkilötyö
-
Myynti ja kasvu
- Myynti ja kasvu
-
Uusasiakashankinta
-
Myynti
-
Asiakkuuksien kasvattaminen
- Neuvottelu- ja esiintymistaito
- Henkilökohtainen kasvu
-
-
Uusasiakashankinta
-
Myynti
-
Asiakkuuksien kasvattaminen
-
Johtajalle
-
Ammattilaiselle
-
- Ihmiset
- Asiakastarinat
- Työpaikat
- Sijoittajat
- Me
- Sisällöt
Marko auttaa johtoa kulttuurimuutoksen läpiviennissä.
Marko Heintie,
Head of Sales, konsultti
Yksi parhaita valmentajiamme huumoristaan huolimatta
Marko työskentelee talossa konsulttina, valmentajana toisen TH:n myyntitiimin johtajana. Markon vahvuuksia ovat strategiaan ja kulttuuriin kytkeytyvät muutosohjelmat, joissa haluttua ajattelun ja tekemisen muutosta jalkautetaan arkeen esihenkilöiden sekä myynnin tekemisen kautta. Tätä työtä Marko on tehnyt muun muassa Ponssen, Woikosken ja Fonectan kanssa.
Marko on toiminut useita eri toimialoja edustavien yritysten kanssa ja lähimpänä Markon sydäntä ovat teollisuus, IT- ja kaupanala sekä asiantuntijayritykset. Työn suola on asiakkaiden onnistumiset ja se, kun Trainers’ Housen tiimin halu auttaa näkyy ja tulee myös asiakkaan suusta.
Markon elämää ilahduttaa vaimon lisäksi kaksi pientä tyttöä sekä Lissu-koira.
Markolta inhimillistä faktaa kysyttäessä hän riipaisevasti kertoo säilyttävänsä tasaisesti noin 37 celciuksen ruumiin lämpötilan. Trainers’ Housen myyntijohtaja Juho Meri sanoi aikoinaan, että Marko on TH:n hauskin työntekijä. Tämän vähäinen kannatus johtunee siitä, ettei kukaan ymmärrä Markon vitsejä – mutta hyvä valmentaja hän on huumoristaan huolimatta.
Heitä Marko on auttanut
Woittava Woikoski 2030 strategia arkeen
”Halusimme kehittää nykyistä strategiatyötämme systemaattisemmaksi sekä konkreettisemmaksi ja tähän tarvitsimme ulkopuolista näkemystä. Tarvitsemme selkeän punaisen langan mihin nojata, kun mahdollisia ristiriitoja ja valintoja tulee arjessa vastaan. Perusteellisesti mietitty ja koko organisaation ymmärtämä strategia vastaa tähän”, Woikosken talousjohtaja Kari Salovaara avaa.