Nostamme kohtaamismarkkinoinnin ja johtajuuden uudelle tasolle. Se tehdään viisastelijoita loukkaavan yksinkertaisella tavalla. 

kuvituskuvat h225-2-effectapp

 Taikuutta kutsutaan Kasvusysteemiksi.

Markkinointi toimii, kun ihminen pysähtyy vaikuttavan viestin äärelle ja löytää päämääränsä viestin avaamasta mahdollisuudesta. Kohtaamismarkkinointi on vaikuttavinta markkinointia.

Johtajuus kasvaa, kun viritetty ihminen testaa tarinaansa kohtaamisessa ja saa jälkikäteen tukea tekemiselleen. Ihminen oppii oivalluttavasta kokemuksesta enemmän kuin opetuksesta kaukana arjen konkretiasta.

Me luomme tosielämän menestysmahdollisuuksia ja käänteentekevää työnohjausta. Bisnes kasvaa, ihminen kasvaa ja ammattitaito kasvaa.

Sellainen on Kasvusysteemi.

Ai mitä se on konkretian tasolla käytännössä?

Vastataanpa, kas tässä, kaksivaiheinen kasvusysteemin mikrosykli:

  1. hankitaan sellaisia tapaamisia, jotka muutoin jäisivät toteutumatta ja
  2. tuotetaan sekä viritystä että palautteen käsittelyä tämän tapaamisen molemmin puolin.

Oletko muuten koskaan laskenut, mitä maksaa käymätön keskustelu eli toteutumaton myyntikäynti? Harva on.

Tee laskuharjoitus. Kaiva myyntireskontrasta uuden kaupan kokonaissumman eli lasket vuoden mittaan tulleet new business -tilaukset. Siis paljonko teitte vuodessa uutta kauppaa?

Tee kalenteriharjoitus. Laske kalenterista toteutuneiden uuteen kauppaan tähtäävien myyntikäyntien ja -keskusteluiden lukumäärä. Siis vain faktisten kaupallisten keskusteluiden lukumäärän.

Jaa NB per SC. Eli jaetaan new business-€ totaalisumma sales calls eli myyntikäyntien lukumäärällä. Uutta kauppaa per keskustelut.

No ethän sä tätä tee. Miten niin? Eipä ole yleistä tietoa toimitusjohtajien, hallitusjäsenten, talousjohtajien, myyntijohtajien parissa.

Mutta mepä olemme näitä täällä Trainers’ Housessa laskeskelleet.

Laskuesimerkkien mukaan yleisin eli tyyppiarvo käymättömälle myyntikeskustelulle 1500 eurosta ylöspäin. Suurimmillaan kustannus tekemättömälle myyntikäynnille yritykselle on ollut 14 000 €. Ja viisi tonnia on tavallinen luku. Tekemättä jättämisellä on hintansa. Se on iso.

Entä mitä maksaa toteutunut myyntikäynti, jossa kumpikaan osapuoli ei oppinut mitään?

Se vasta kallista on.

Mikä on arvokkainta brändityötä? Se mikä virittää työyhteisön kulttuuria vitaalimmaksi ja kasvattaa kyvykkyyksiä toimia tiukoissa paikoissa.

Matematiikka on ihmeellinen työkalu. Se paljastaa kasvusysteemin korkoa korolle -vaikutuksen.

Totuuden hetket tarkoittavat kohtaamisia, missä tarinasi toteutuu tai tärveltyy. Hyvä johtaminen, markkinointi tai valmennus ovat virittämistä ja palautteen käsittelyä totuuden hetkien molemmin puolin.

Trainers’ Housen tehtävä on auttaa ihmistä eteenpäin.

Tehtävämme toteutuu, kun autamme asiakkaitamme käymään enemmän parempia keskusteluita. Ja kun autamme asiakkaitamme tunnistamaan ja menestymään heidän kannaltaan ratkaisevissa, käänteentekevissä kohtaamisissa.

Haluat siis enemmän jotain paljon parempaa? Ota todesta nämä sanat.

Pienestä syntyy suurta. Näkymättömästä näkyvää. Vähäisestä väkevää. Tavallisesta epätavallista. Turhasta ääritärkeää. Arkisesta ihmeellistä. Olemattomasta olevaista.

Ja kaiken tämän voi konkretisoida ja todeksi osoittaa vastaan panemattomalla tavalla.

Elämän laatu on toteutettujen ideoiden laadun armoilla. Mikä määrää toteutettujen ideoiden laadun? Ihmissuhteet. Minkä armoilla ovat ihmissuhteet? Inspiraation.

Tästä kolminaisuudesta jalostuu pieniä ihmeitä. Siis kun yhdistää ihmisiä, inspiraatiota ja ideoita, voi kohtuudella odottaa pieniä ihmeitä ilmaantuvaksi.

Ihminen elää kaaosvoimien keskellä. Elämä on impulssi vastustaa entropiaa. Luova elämä edistää asioita, luo arvoa, vastustaa rapautumista ja vahvistaa rakennetta.

Luova elämä versoaa kohtaamisista ja keskusteluista. Eli totuuden hetkistä ja niissä syntyvistä tarinoista.

Strategiamme on koskettaa ihmistä, sähköistää johtamista ja tuottaa todennettavia tuloksia.

Strategiamme perusta on kasvaa asiakkaidemme kukoistuksen kautta. Tämän mittareina ovat kassavirta ja todennetut asiakastulokset. Strateginen painopisteemme on kehittää kasvua katalysoivia konsepteja sekä uusia ansaintamalleja. Tärkeimpiä panostuksia ovat johtamisen sähköistäminen, muutoshaasteiden mediallistaminen ja digitaaliset valmennusohjelmat.

Arvomme

Kaikki alkaa ihmisestä. Kaikki päätyy ihmiseen. Vain rohkea voi nostaa tasoaan. Sattumat suosivat rohkeita. Nynny jää ilman. Ingen minns en fegis. Ripeys palkitsee motivaatiolla, dopamiinilla. Kasvu on katettakin tärkeämpää, tuottavuus taas arvokkaampaa kuin tehokkuus. Tulos on tiketti tulevaisuuteen, koska ilman tulosta kaikki rapautuu.

Missiomme

Tehtävämme on auttaa ihmistä eteenpäin hänelle merkityksellisellä polulla. Synnytämme mainetta, luomme mahdollisuuksia ja tarjoamme menestyksen metodeja – niin asiakkaille kuin omille työntekijöillemmekin.

Teemme pikemminkin käsityötä kuin käsitetyötä. Innostuneet ihmiset ja todennettavat asiakastulokset ovat tekemisemme mittarit.

Visiomme

Tahdomme olla asiakkaillemme liiketoimintakriittinen kumppani kasvuhaasteissa.

Kiinnostuitko?

Jätä meille jälki itsestäsi, niin olemme yhteydessä ja jutellaan tarkemmin. Voit myös varata ajan keskustelulle Trainers' Housen konsultin kanssa.

Ota yhteyttä