Asiakastapaamisten sopiminen Markkinakartoitus Strategian toimeenpano Johtaminen ja esihenkilötyö Asiakaskokemus Myynnin ja myyjien johtaminen Neuvottelu- ja esiintyminen Henkilökohtainen kasvu Kasvusysteemin rakentaminen

    Asiakkaan tilanne työn lähtökohtana.

    Nea Koistinen,

    Konsultti

    Ota yhteyttä
    Nea Koistinen

    Täsmällistä yhteistyötä

    Nea Koistinen työskentelee Trainers’ Housella konsulttina, ja hänen työnkuvansa on yhtä monipuolinen kuin asiakkaiden tilanteet. Työssään Nea tapaa asiakkaita, tekee myyntiä, johtaa projekteja, toimii asiakasvastaavana ja sparraa yrityksiä laajasti. Nea auttaa yrityksiä erityisesti myynnin ja johtamisen teemoissa – myynnin aktiivisuuden lisäämisessä, myyntiprosessin systematisoinnissa ja laadun kehittämisessä sekä myynnin johtamisen vahvistamisessa.

    Hänellä on toimialakokemusta muun muassa teollisuudesta, suunnittelu- ja konsulttitoimistoista, kiinteistöliiketoiminnasta sekä IT- ja ohjelmistopuolelta. Toki jokaisella toimialalla on omat erikoispiirteensä, mutta ihmisten ja asioiden johtamisessa tilanteet toistuvat toimialalla kuin toimialalla. Nea on tehnyt yhteistyötä muun muassa Notran, Kakadun ja Crayonin kanssa.

    Nea kohtaa vuosittain satoja asiakkaita, ja vuonna 2025 hänen asiakashankkeidensa NPS-keskiarvo on 9. Asiakkaat kuvaavat häntä täsmälliseksi, huolelliseksi ja luotettavaksi tekijäksi, joka pitää yhteyden aktiivisena ja varmistaa, että kaikki sujuu sovitusti.

     

    ”Nea on tarkka ja täsmällinen. Hän pitää yhteyttä asiakkaaseen ja varmistaa, että kaikki menee hyvin. Nean kanssa tulee olo, että nyt tehdään töitä hihat käärittyinä.”

    Tomi Ojanen Myyntijohtaja, Notra

    Nea on kotoisin Turusta, ja vapaa-ajallaan hän pelaa tennistä, käy salilla ja viettää aikaa ystävien ja perheen kanssa. Lapsena hän haaveili poliisin ammatista, ja ehkä juuri se selittää sen päättäväisen ja järjestelmällisen otteen, jolla hän työskentelee asiakkaidensa tavoitteiden eteen.

    Heitä Nea on auttanut

    Notra-scaled

    Notra - Investointi 77 kertaisena takaisin

    ”Olemme tehneet 2,1 miljoonaa euroa liikevaihtoa Trainers’ Housen sopimista tapaamisista. Trainers’ House on sopinut nyt yhteensä 80 tapaamista ja 50% tapaamisista on johtanut jatkokeskusteluihin, joista osa on vielä kesken. 42 % Trainers’ Housen sopimisista tapaamista on johtanut tarjouksiin. 14% tapaamisista on johtanut kauppaan”, Notran myyntijohtaja Tomi Ojanen iloitsee.

    Lue lisää
    Crayon-1

    Crayon – Arvomyynnin läpimurto

    Koska Crayon miellettiin tukkuriksi, joka myy ohjelmistolisenssejä, lisäarvoa luovia keskusteluja oli hetkittäin hankala saada aikaiseksi.

    Nykyisin Crayon käy kaupallisia keskusteluja pari kerrosta aiempaa ylempänä asiakasorganisaatioissa, jolloin lisäarvoa syntyy verrattomasti enemmän – niin asiakkaalle kuin Crayonillekin.

    Lue lisää
    Kakadu

    Kakadu – Vastuullista suunnittelua ja laadukkaita kohtaamisia

    ”Trainers’ Housen sopimat tapaamiset ja aktiivisuus auttavat meitä eteenpäin omassa kehittymisessämme”, Kakadun toimitusjohtaja Sanni Seppälä kertoo.

     

    Lue lisää