Asiakastapaamisten sopiminen

Vastuullista suunnittelua ja laadukkaita kohtaamisia

Ota yhteyttä
Varaa keskusteluaika
Kakadu

Tapaamiset pitävät kiinni asiakas -ja markkinaymmärryksessä

”Trainers’ Housen sopimat tapaamiset ja aktiivisuus auttavat meitä eteenpäin omassa kehittymisessämme”, Kakadun toimitusjohtaja Sanni Seppälä kertoo.

”Ehkä tärkein elementti yhteistyön onnistumiselle on ollut tiivis yhteydenpito ja tekemisen läpinäkyvyys. Säännölliset ohjausryhmät ovat erittäin hyödyllisiä. Aikaansaatujen tulosten lisäksi saamme uusia näkemyksiä sekä myynnin sparrausta, jotka ovat tapaamisten lisäksi vaikuttaneet kasvuumme”, Seppälä jatkaa.

Arvokasta palautetta asiakkailta haastatteluiden avulla

Yhteistyön aikana Kakadun henkilöstömäärä on kasvanut muutamasta hengestä kymmeneen henkeen. Trainers’ House on sopinut tapaamisia jopa 47 % hit ratella.

Uusasiakashankinnan lisäksi Trainers’ House on haastatellut Kakadun asiakkaita toteutettujen sisustusarkkitehtiprojektien osalta. Asiakkaat ovat antaneet keskusteluissa arvokasta palautetta asioista, jotka ovat sujuneet hyvin ja nostaneet myös esiin kehitettäviä osa-alueita.

”Nämä asiakashaastattelut ovat tuoneet merkittävää lisäarvoa liiketoiminnan ja työskentelyn kehittämiseen. Haastatteluista on onnistuttu kiteyttämään meille kriittiset kehityskohteet ja ideat, joita emme olisi itse pystyneet yhtä tehokkaasti löytämään omasta tekemisestämme. Nyt palaute on pyydetty suoraan asiakkailta, joka on meille erittäin tärkeää”, Seppälä tuumaa.

Kiinnostuitko?

Jätä meille jälki itsestäsi, niin olemme yhteydessä ja jutellaan tarkemmin. Voit myös varata ajan keskustelulle Trainers' Housen konsultin kanssa.

Ota yhteyttä