Markkinakartoitus Asiakastapaamisten sopiminen Kasvusysteemin rakentaminen

    Oulun toimiston kapteeni, joka varmistaa tulokset ja pitää suunnan kirkkaana.

    Atte Tynkilä,

    Operatiivinen päällikkö

    Ota yhteyttä
    Atte Tynkilä 2

    Johtaja, sparraaja ja asiakastulosten varmistaja

    Atte Tynkilä työskentelee Trainers’ Housella Oulun toimiston operatiivisena päällikkönä. Aten vastuulla on toimiston arjen johtaminen: tiimin sparraaminen, asiakastulosten varmistaminen sekä omien asiakasprojektien johtaminen. Atte vaikuttaa myös tytäryhtiö Ignis Oy:n kehityksessä erilaisten hankkeiden kautta.

    Atte tukee asiakkaidemme tulosta edistämällä tiiminsä onnistumista ja ratkomalla myynnin pullonkauloja. Hän on kerryttänyt kokemusta useilta toimialoilta erityisesti uusasiakashankinnan projekteissa — aina pienistä yrityksistä suuriin toimijoihin. Toimialakokemusta löytyy muun muassa tietoliikenteestä, asianajotoimistoista ja mainostoimistoista. Viime vuosien merkittävimpiin yhteistyökuvioihin kuuluu DNA Oyj.

    Aten johtamalla Oulun toimistolla on toteutettu onnistunut liiketoiminnan turnaround, kun toiminta on käännetty kannattavaksi. Nykyisin Oulun toimisto lunastaa noin miljoona euroa ja 5000 asiakasaktiviteettia vuodessa. DNA-yhteistyössä Aten johdolla sovitaan vuosittain noin 2000 tapaamista, joista asiakas on tehnyt 200 kauppaa vuoden 2025 aikana. Atte on itse sopinut uransa aikana yli 500 tapaamista Suomen korkeimpien yrityspäättäjien kanssa.

    Aten työssä merkitys syntyy tilanteista, joissa hän saa auttaa nuoria tekijöitä löytämään oman potentiaalinsa. Hänelle suurimpia palkintoja on hetket, kun nuori uraansa aloitteleva tekijä oivaltaa itsestään jotain uutta ja olennaista. 

    Vapaa-ajallaan Atte harjoittelee johtamista myös toisenlaisessa ympäristössä — jääkiekkokaukalossa. Pelaajauransa jälkeen Atte on toiminut jääkiekkotuomarina jo kahdeksan vuoden ajan. Lisäksi hän nauttii fyysisistä haasteista triathlonin parissa — ja seuraavaksi konkreettiseksi tavoitteekseen Atte mainitsee Ironmanin täysmatkan.

    Heitä Atte on auttanut

    DNA

    DNA - Uusia asiakkaita ja mahdollisuuksia

    Vuosia sitten kick offissa kuultu lausahdus jäi elämään DNA:n myyntijohdossa: ei ole myyjän vika jos myyjän kalenteri ei ole täynnä. Myyntijohtajat havahtuivat siihen, että on tärkeämpää, että kalenterit ovat täynnä kuin että myyjät täyttävät ne itse.

    DNA tarjoaakin nykyisin myyjilleen lapasyöttöjä täyttämällä myyjien kalenterit laadukkailla asiakaskohtaamisilla. Jotta näissä kohtaamisissa onnistutaan, piti rakentaa yhteinen käytäntö arvomyyntiin. Uuden arvomyyntikäytännön jalkauttaminen jokaiseen myyntiryhmään ei tietenkään ollut helppoa.

    Lue lisää