-
Palvelut
- Johtaminen ja esihenkilötyö
-
Myynti ja kasvu
- Myynti ja kasvu
-
Uusasiakashankinta
-
Myynti
-
Asiakkuuksien kasvattaminen
- Neuvottelu- ja esiintymistaito
- Henkilökohtainen kasvu
-
-
Uusasiakashankinta
-
Myynti
-
Asiakkuuksien kasvattaminen
-
Johtajalle
-
Ammattilaiselle
-
- Ihmiset
- Asiakastarinat
- Työpaikat
- Sijoittajat
- Me
- Sisällöt
Elma pitää aidoista ja hyväntahtoisista ihmisistä.
Elma Palsila,
Konsultti
Tunturit, purot ja tunturipurot
Elma Palsila on konsultti, joka sekä myy että lunastaa – ja tekee sen tavalla, joka saa asiakkaat luottamaan siihen, ettei muutos ole vain mahdollista, vaan helpompaa kuin koskaan uskallettiin toivoa.
Elma tukee yrityksiä kasvusysteemin rakentamisessa ja muutoksen liikkeelle saamisessa tavalla, joka tuntuu ihmisistä hyvältä. Elmalla on kyky nähdä sekä strategia että arki samanaikaisesti: mitä on tarkoitus saavuttaa – ja miten se saadaan tapahtumaan oikeiden ihmisten, oikeilla tavoilla, oikeassa rytmissä.
Elman luokse tullaan silloin, kun yritys kaipaa tukea johtamisen parantamiseen, myynnin kiihdyttämiseen tai strategian toimeenpanoon. Hän sytyttää tiimeihin vauhtia, kirkastaa tavoitteita ja luo järjestelmällistä tapaa johtaa muutosta. Elma ei kuitenkaan keskity vain prosesseihin ja rakenteisiin – hän on ihminen ihmisille.
Asiakaspuolella Elmalle “kaikki käy” – ja se ei ole vitsi. Hän on tehnyt töitä laidasta laitaan: Kotipizza, Aito Säästöpankki, DHL Global Forwarding, Fresh Servant, Synlab, Elomatic, Cleantime, Jyväskylän yliopisto ja Jukkatalo kuuluvat kaikki hänen urapolulleen.
Elma on istunut Trainers’ Housen hallituksessa vuodesta 2020 lähtien.
Elma rakastaa aitoja ja hyväntahtoisia ihmisiä.
Hän viihtyy tunturien, purojen ja tunturipurojen läheisyydessä. Elma on samanaikaisesti lämmin ja jämäkkä - sekä aidosti utelias ihmisistä sekä liiketoiminnasta.
Heitä Elma on auttanut
Fresh Servant – TTM goes strategy
"Muutosten ja kasvun keskellä halusimme panostaa ihmisiimme, joiden työhön tämä kaikki loppupeleissä vaikuttaa.Halusimme tuoda yrityskulttuuriamme paremmin näkyväksi ja tehdä siitä sisäisesti puheenaiheen. Tahtotilana oli parantaa kommunikaatiota sisäisesti läpi ketjun ja ulkoisesti asiakkaille”, Fresh Servantin toimitusjohtaja Sami Haapasalmi avaa.