-
Palvelut
- Johtaminen ja esihenkilötyö
-
Myynti ja kasvu
- Myynti ja kasvu
-
Uusasiakashankinta
-
Myynti
-
Asiakkuuksien kasvattaminen
- Neuvottelu- ja esiintymistaito
- Henkilökohtainen kasvu
-
-
Uusasiakashankinta
-
Myynti
-
Asiakkuuksien kasvattaminen
-
Johtajalle
-
Ammattilaiselle
-
- Ihmiset
- Asiakastarinat
- Työpaikat
- Sijoittajat
- Me
- Sisällöt
Simo auttaa asiakkaamme kohti haluttua muutosta.
Simo Heikkinen,
Konsultti
Peloton Simo Heikkinen on osa Trainers’ Housen vakiokalustoa.
Konsulttina Simo auttaa asiakkaita saavuttamaan heille tärkeitä tavoitteita tai vauhdittamaan haluttua muutosta. Yleisimmin kyse on B2B-myynnistä tai johtamisesta.
Simo auttaa kun:
- Tarvitaan uusia asiakaita
- Myyntityöhön tarvitaan vahvempaa systematiikkaa ja taitoja
- Myynnin johtamisen pelisysteemiä tarvitsee viedä seuraavalle tasolle
- Johtoryhmätyöskentelyyn tarvitaan lisää systematiikkaa ja taitoja
- Johtamisjärjestelmä kaipaa virittämistä ja johtamiseen halutaan muodostaa kirkkaampi tilannekuva
- Esihenkilöt täytyy saada kertomaan yhteistä tarinaa ja johtamaan tasalaatuisemmin
- Neuvottelu- ja vaikuttamistaitojen kautta halutaan jättää asiakkaaseen tunnejälki
Simo on tehnyt paljon töitä erilaisten asiantuntijaorganisaatioiden kanssa muun muassa IT- ja finanssialalla ja markkinointitoimistojen kanssa. Tuotannollisten organisaatioiden kanssa Simo on työskennellyt esimerkiksi energia-alalla.
Simon matkalle on sattunut
130
eri asiakasta
250
yhteistyötä
14
vuotta talossa
Heitä Simo on auttanut:
Närhi - Myynnin mindsetin läpimurto
“Lähdimme hakemaan proaktiivista otetta myyntityöhön yhteistyössä Trainers’ Housen kanssa. Asiakkaamme ostavat tarpeeseen, eli teemme kauppaa kun asiakkaiden työkalut menevät rikki. Odotimme ennen aktiivisesti, että asiakkaamme ottavat yhteyttä. Yhteistyön ansiosta aloitimme palvelupuhelut, jolla nousemme asiakkaan mieleen ja nostamme niin sanotusti oman korttimme asiakkaan pinossa päällimmäiseksi”, Närhen toimitusjohtaja Tomi Haring avaa.