Kasvusysteemin rakentaminen Asiakastapaamisten sopiminen Markkinakartoitus Strategian toimeenpano Johtaminen ja esihenkilötyö Asiakaskokemus Myynnin ja myyjien johtaminen Neuvottelu- ja esiintyminen Henkilökohtainen kasvu

    Simo auttaa asiakkaamme kohti haluttua muutosta.

    Simo Heikkinen,

    Konsultti

    Ota yhteyttä
    Simo Heikkinen (2)

    Peloton Simo Heikkinen on osa Trainers’ Housen vakiokalustoa. 

    Konsulttina Simo auttaa asiakkaita saavuttamaan heille tärkeitä tavoitteita tai vauhdittamaan haluttua muutosta. Yleisimmin kyse on B2B-myynnistä tai johtamisesta. 

    Simo auttaa kun:

    • Tarvitaan uusia asiakaita
    • Myyntityöhön tarvitaan vahvempaa systematiikkaa ja taitoja
    • Myynnin johtamisen pelisysteemiä tarvitsee viedä seuraavalle tasolle
    • Johtoryhmätyöskentelyyn tarvitaan lisää systematiikkaa ja taitoja
    • Johtamisjärjestelmä kaipaa virittämistä ja johtamiseen halutaan muodostaa kirkkaampi tilannekuva
    • Esihenkilöt täytyy saada kertomaan yhteistä tarinaa ja johtamaan tasalaatuisemmin
    • Neuvottelu- ja vaikuttamistaitojen kautta halutaan jättää asiakkaaseen tunnejälki

    Simo on tehnyt paljon töitä erilaisten asiantuntijaorganisaatioiden kanssa muun muassa IT- ja finanssialalla ja markkinointitoimistojen kanssa. Tuotannollisten organisaatioiden kanssa Simo on työskennellyt esimerkiksi energia-alalla.

    Simon matkalle on sattunut

    130

    eri asiakasta

    250

    yhteistyötä

    14

    vuotta talossa

    Heitä Simo on auttanut:

    Crayon

    Crayon – Arvomyynnin läpimurto

    Crayon on asiantuntijayritys, potentiaaliset asiakkaat eivät vain aina ymmärtäneet sitä. Koska Crayon miellettiin tukkuriksi, joka myy ohjelmistolisenssejä, lisäarvoa luovia keskusteluja oli hetkittäin hankala saada aikaiseksi. Nykyisin Crayon käy kaupallisia keskusteluja pari kerrosta aiempaa ylempänä asiakasorganisaatioissa, jolloin lisäarvoa syntyy verrattomasti enemmän – niin asiakkaalle kuin Crayonillekin.

    Närhi

    Närhi - Myynnin mindsetin läpimurto

    “Lähdimme hakemaan proaktiivista otetta myyntityöhön yhteistyössä Trainers’ Housen kanssa. Asiakkaamme ostavat tarpeeseen, eli teemme kauppaa kun asiakkaiden työkalut menevät rikki. Odotimme ennen aktiivisesti, että asiakkaamme ottavat yhteyttä. Yhteistyön ansiosta aloitimme palvelupuhelut, jolla nousemme asiakkaan mieleen ja nostamme niin sanotusti oman korttimme asiakkaan pinossa päällimmäiseksi”, Närhen toimitusjohtaja Tomi Haring avaa.