Kasvusysteemin rakentaminen Asiakastapaamisten sopiminen Markkinakartoitus Strategian toimeenpano Johtaminen ja esihenkilötyö Asiakaskokemus Myynnin ja myyjien johtaminen Neuvottelu- ja esiintyminen Henkilökohtainen kasvu

    Tasonnoston tuki.

    Christoffer Holm,

    Head of Sales, konsultti

    Ota yhteyttä
    Christoffer Holm

    Strategian mukaiset painopisteet osaksi arkea

    Christoffer Holm eli ”Toffe” toimii Trainers’ Housella konsulttina ja osana myyntijohtoa. Hänen ydintehtävänsä on auttaa asiakkaita viemään läpi muutoksia arjessaan – olipa kyseessä strategian jalkauttaminen, esihenkilöiden kehittäminen tai myynnin uuden tason löytäminen. 

    Christofferilla on vahvaa osaamista esihenkilötyön ja myynnin kehittämisestä sekä vaikuttamis-, esiintymis- ja neuvottelutaitojen vahvistamisesta. Hän on mukana sekä aktiivisessa uusmyynnissä että valmentaa useita asiakasyrityksiä viikoittain.

    Toimialoista tutuiksi on tullut muun muassa IT-, markkinointi-, valmistava- ja puolustusteollisuus, finanssi-, logistiikka- ja kaupanala. Toffe on auttanut muun muassa ”Hetki”-salaateista tunnettua Fresh Servanttia, KONEtta, Pageroa ja Trimbleä nostamaan myynnin tasoa ja yhtenäistämään toimintatapojaan.

    Elämän suurin käännekohta on ollut lapsen saaminen ja isyys. Tällä hetkellä arkea pyörittää taapero, jonka myötä Toffe on huomannut kasvattamisen ja johtamisen olevan yllättävän lähellä toisiaan. Toffe on kesälapsi, joka viihtyy merellä ja talvella haikailee purjehtimaan.

    Heitä Christoffer on auttanut

    KONE1

    KONE - 24/7 connected services - myynnin kiihdyttämistä

    ”Yhteinen projektimme osoitti, että KONE 24/7 Connected Services -palvelua (24/7-palvelu) voidaan myydä erilaisilla markkinoilla. Yllätyin yhteistyössämme, kuinka nopeasti koko operaatio saatiin käynnistettyä. Konseptia tämän kaltaiseen työhön ei ollut valmiina olemassa. Tämä ei ollut ihan perinteinen toimeksianto. Kokeilimme rohkeasti uusia asioita myynnissä Trainers’ Housen kanssa”, KONE 24/7 Connected Services -palveluiden tuotelinjajohtaja Tero Lehtonen kertoo.
    Lue lisää
    Trimble-Otaniemi-meininki-7eevi-scaled

    Trimble - Kansainvälisessä myynnissä onnistuminen

    ”Monet ovat jumittuneet siihen ajatukseen, että teollisuudessa ainoa tapa saada uusia asiakkaita on mennä messuille seisomaan ja odottamaan, että jotain tapahtuu.

     Osallistumme itsekin aktiivisesti tapahtumiin ja panostamme hyviin tuloksiin niissä, mutta kylmäsoitot ovat meille erittäin hyvä tapa uusien asiakkaiden hankintaan, monesti jopa tehokkaampi kuin messuilla käyminen”, Möykkylä avaa. 

    Lue lisää
    Freshservant-case-pieni

    Fresh Servant – TTM goes strategy

    "Muutosten ja kasvun keskellä halusimme panostaa ihmisiimme, joiden työhön tämä kaikki loppupeleissä vaikuttaa.

    Halusimme tuoda yrityskulttuuriamme paremmin näkyväksi ja tehdä siitä sisäisesti puheenaiheen. Tahtotilana oli parantaa kommunikaatiota sisäisesti läpi ketjun ja ulkoisesti asiakkaille”, Fresh Servantin toimitusjohtaja Sami Haapasalmi avaa.

    Lue lisää