-
Palvelut
- Johtaminen ja esihenkilötyö
-
Myynti ja kasvu
- Myynti ja kasvu
-
Uusasiakashankinta
-
Myynti
-
Asiakkuuksien kasvattaminen
- Neuvottelu- ja esiintymistaito
- Henkilökohtainen kasvu
-
-
Uusasiakashankinta
-
Myynti
-
Asiakkuuksien kasvattaminen
-
Johtajalle
-
Ammattilaiselle
-
- Ihmiset
- Asiakastarinat
- Työpaikat
- Sijoittajat
- Me
- Sisällöt
Tasonnoston tuki.
Christoffer Holm,
Head of Sales, konsultti
Strategian mukaiset painopisteet osaksi arkea
Christoffer Holm eli ”Toffe” toimii Trainers’ Housella konsulttina ja osana myyntijohtoa. Hänen ydintehtävänsä on auttaa asiakkaita viemään läpi muutoksia arjessaan – olipa kyseessä strategian jalkauttaminen, esihenkilöiden kehittäminen tai myynnin uuden tason löytäminen.
Christofferilla on vahvaa osaamista esihenkilötyön ja myynnin kehittämisestä sekä vaikuttamis-, esiintymis- ja neuvottelutaitojen vahvistamisesta. Hän on mukana sekä aktiivisessa uusmyynnissä että valmentaa useita asiakasyrityksiä viikoittain.
Toimialoista tutuiksi on tullut muun muassa IT-, markkinointi-, valmistava- ja puolustusteollisuus, finanssi-, logistiikka- ja kaupanala. Toffe on auttanut muun muassa ”Hetki”-salaateista tunnettua Fresh Servanttia, KONEtta, Pageroa ja Trimbleä nostamaan myynnin tasoa ja yhtenäistämään toimintatapojaan.
Elämän suurin käännekohta on ollut lapsen saaminen ja isyys. Tällä hetkellä arkea pyörittää taapero, jonka myötä Toffe on huomannut kasvattamisen ja johtamisen olevan yllättävän lähellä toisiaan. Toffe on kesälapsi, joka viihtyy merellä ja talvella haikailee purjehtimaan.
Heitä Christoffer on auttanut
Trimble - Kansainvälisessä myynnissä onnistuminen
”Monet ovat jumittuneet siihen ajatukseen, että teollisuudessa ainoa tapa saada uusia asiakkaita on mennä messuille seisomaan ja odottamaan, että jotain tapahtuu.
Osallistumme itsekin aktiivisesti tapahtumiin ja panostamme hyviin tuloksiin niissä, mutta kylmäsoitot ovat meille erittäin hyvä tapa uusien asiakkaiden hankintaan, monesti jopa tehokkaampi kuin messuilla käyminen”, Möykkylä avaa.
Fresh Servant – TTM goes strategy
"Muutosten ja kasvun keskellä halusimme panostaa ihmisiimme, joiden työhön tämä kaikki loppupeleissä vaikuttaa.
Halusimme tuoda yrityskulttuuriamme paremmin näkyväksi ja tehdä siitä sisäisesti puheenaiheen. Tahtotilana oli parantaa kommunikaatiota sisäisesti läpi ketjun ja ulkoisesti asiakkaille”, Fresh Servantin toimitusjohtaja Sami Haapasalmi avaa.