Asiakastapaamisten sopiminen Markkinakartoitus Strategian toimeenpano Johtaminen ja esihenkilötyö Asiakaskokemus Myynnin ja myyjien johtaminen Neuvottelu- ja esiintyminen Henkilökohtainen kasvu

    Varmuutta muutokseen ja konkretiaa strategian jalkauttamiseen.

    Nina Sissala,

    Projektipäällikkö

    Ota yhteyttä
    Nina Sissala

    Auringontarkkaa projektinjohtamista

    Nina Sissala tekee strategioista arjen tekoja. Trainers' Housen projektipäällikkönä hän vastaa siitä, että projektit etenevät suunnitellusti, tavoitteet muuttuvat tuloksiksi ja asiakkaan sekä tiimin välinen viestintä pysyy kirkkaana jokaisessa vaiheessa.

    Ninan ansiosta muun muassa Fonecta, Ponsse, HSL, Eilakaisla ja Kotipizza ovat jalkauttaneet johtamiskulttuuriaan ja toimintatapojaan. Hänellä on kokemusta suurista pörssiyhtiöistä, keskisuurista yrityksistä ja startupeista – eri toimialoilla laidasta laitaan. Projekteihin kuuluu valmennusta, henkilökohtaista sparrausta ja konkreettisia työkaluja, joiden avulla muutos ei jää teoriaan.

    Yksi Ninan uran pysäyttävimmistä hetkistä liittyy vähittäiskaupan asiakkaaseen, jonka kohtaamismallia hän oli kehittämässä. Vuotta hankkeen jälkeen Nina palasi asiakkaan toimipisteeseen – ja näki, miten malli eli aidosti arjessa. Työntekijät kohtasivat hänet juuri kehitettyjen periaatteiden mukaisesti. Tämä kokemus vahvisti, että huolella tehty muutos näkyy ja tuntuu.

    Arjessa ja projekteissa Nina uskaltaa myös kehittyä itse: vuosien varrella tiukka itsekritiikki on vaihtunut armollisemmaksi ja avoimemmaksi suhtautumiseksi, mikä näkyy lisääntyneenä läsnäolona ja hyvinvointina. Uskallus astua epämukavuusalueelle on tuonut elämään sekä ammatillista että henkilökohtaista kasvua – kuten löytyneen puolison yllättävästä kohtaamisesta keskellä pandemiavuotta.

    Heitä Nina on auttanut

    Laattapiste – Kuluttajamyynnin pelikirja

    Nimensä mukaisesti laatoista tunnettu Laattapiste oli fuusioitunut 2022 niin ikään laattoja tarjoavan Pukkilan kanssa. Vaikka molemmissa yrityksissä perinteisesti asiakkaat saapuvat myymälään hakemaan rakennustarpeisiinsa laattoja, eivät laatat vitriiniin päädy. Monesti rakennusprojektin yhteydessä asiakkailla kun on tarvetta muillekin tuotteille ja palveluille.

    Lue lisää

    Woittava Woikoski 2030 strategia arkeen

    Yli 140-vuotias kotimainen kaasuvalmistaja Woikoski on perinteikäs perheyritys. Pitkä historia ja syvät kulttuurin juuret eivät tee muutoksista helppoja – mutta muutos oli välttämätön.

    Lue lisää

    Ponsse – Yksi Ponsse

    ”Yksi Ponsse on muodostanut yhteisen kielen ponsselaisten ajattelulle. Tietoisuus Yksi Ponsse -periaatteista on noussut henkilöstön keskuudessa ja ihmiset keskustelevat juuri niistä asioista, mistä pitääkin. Yhteistyö on luonut ajattelutavan, jossa mietitään aiempaa enemmän, kuinka toimintatapoja voisi kehittää”, Paula Oksman, Ponssen henkilöstöjohtaja kertoo.

    Lue lisää

    Eilakaisla – Aktiivisen myyntikulttuurin rakentaminen

    Eilakaisla on tunnettu suomalainen henkilöstöpalveluyritys, joka auttaa asiakkaitaan rekrytoinnissa ja henkilöstövuokrauksessa. Kun Johanna Molin aloitti myynti- ja markkinointijohtajana vuonna 2023, myynnissä piti tehdä muutos kohti aktiivisempaa ja systemaattisempaa työskentelyä, vieläpä haastavassa markkinatilanteessa. Vaikka vanhoja pitkiä asiakassuhteita oli, Eilakaisla halusi varmistaa, että myynti ei ole yksittäisten asiakkuuksien tai pelkän myyntitiimin varassa.

    Lue lisää