KAM-työskentely ja asiakkuuksien kasvattaminen

 Lopeta asiakkaiden hoitaminen, ala kasvattaa niitä.

Varaa kasvukartoitus
Ota yhteyttä
KuvitusH125-212-effectapp

Ihmissuhteita pitää rakentaa eri organisaatiotasoilla.

Tunnista asiakkaan päättäjät, vaikuttajat ja vastustajat.

Heidän suhtautuminen asiaasi ja sinuun ratkaisee asiakkuuden suunnan.

Milloin ja kenelle

Kuulostaako joku seuraavista tutulta?

Esimerkkejä tilanteista, joissa autamme.

Asiakkuuksia ei kasvateta systemaattisesti

Asiakaskommunikaatio keskittyy nykyisten yhteistöiden hoitamiseen.

Tunnistamme potentiaalin tehdä syvempää yhteistyötä useiden asiakkaidemme kanssa, mutta emme tiedä, mistä lähteä liikkeelle.

Meiltä puuttuu vastaus kysymykseen miten.

Emme tunnista kaikkia potentiaalisia päättäjiä tai yksiköitä asiakasorganisaatioissa

Kontaktikartta on pirstaleinen emmekä tiedä, kenen kanssa kannattaisi jutella.

Lupaus ja tulokset

Mihin keskitymme

 

Yhteinen tapa ja systematiikka asiakkuuksien proaktiiviseen kasvattamiseen

Mindset ja taitojen tuki tunnistaa sekä kaupallistaa aihioita

Lisää kannattavaa kauppaa nykyasiakkaista

Suhteen syveneminen ja luottamuksen rakentuminen laajemmalla rintamalla

Asiakastarinat

Asiakkaidemme suusta

"Tulemme tekemään tänä vuonna ennätystuloksen. Trainers’ House auttoi fokusoimaan jokapäiväisen tekemisen sovittuun pipelineen ja ihmiset keskittyvät nyt oikeisiin asioihin.

Okmeticin Globaali tiimi on käyttänyt uuden myynnillisen kulttuurin rakentamiseksi ennätysmäärän aikaa yhdessä. Olemme globaali toimija ja tiimien jäsenet työskentelevät eri puolilla maailmaa. Ajattelin aluksi, ettei suomalainen yritys voi olla meillä muutoskumppanina. Trainers’ Housella oli kuitenkin kokemusta myös kansainvälisistä yrityksistä ja erityisesti käytännönläheinen suunnitelma muutoksen läpiviennistä vakuutti

Anna-Riikka Vuorikari-Antikainen SVP, Okmetic

Asiakkaamme kasvutarina

Okmetic – Key to Growth & Skills to Growth

”Tulemme tekemään tänä vuonna ennätystuloksen. Yhteistyö Trainers’ Housen kanssa on osaltaan tukenut tämän tavoitteen saavuttamista. Trainers’ House auttoi fokusoimaan jokapäiväisen tekemisen sovittuun pipelineen ja ihmiset keskittyvät nyt oikeisiin asioihin. Okmeticin Globaali tiimi on käyttänyt uuden myynnillisen kulttuurin rakentamiseksi ennätysmäärän aikaa yhdessä”, Okmeticin SVP Anna-Riikka Vuorikari-Antikainen kertoo loppuvuodesta 2018.

Lue lisää

Nykyasiakkuuksien kasvu on keskeinen osa kestävää kehitystä ja vaatii onnistuakseen selkeän suunnitelman.

Avainasiakkuuksien johtamisen ajattelutavat, myynnin työkalut ja taidot sekä systemaattisuus luovat raamit asiakkuuksien tulevaisuudelle.

Asiakkuuksien johtamisessa tulee olla kirkas kuva siitä, mitä yhteistyö tällä hetkellä pitää sisällään ja miten sitä voi lähteä kasvattamaan. Asiakkaan prosessien tunteminen on edellytys luottamuksen syventämiseen ja ongelmien ratkaisemiseen.

Ihmisemme

He auttavat sinua eteenpäin

Jutellaan teidän tilanteesta ja tahtotilasta.

Kasvukartoitus

Varaa aika

Kuulostaako siltä, että meidän kannattaisi keskustella?

Varaa 30 min aika konsulttimme kanssa, niin sparraillaan teidän tilanteestanne. Tapaaminen on maksuton.

Katso myös