Trainers’ House ostaa Stronghold Sukseen osakekannan

Trainers’ Housen liiketoimintastrategia siirtyy kiihtymisvaiheesta leviämisvaiheeseen

Kuten pörssitiedotteessaan yhtiö kertoi, Trainers’ House Oyj vahvistaa johtamisen mediallistamiskyvykkyyttään ostamalla Stronghold Oy:n koko osakekannan Sami Paassolalta ja Jari Sarasvuolta.

Trainers’ House Oyj on 30 vuotta kehittänyt ja tuottanut johtamisen tukipalveluita.
Moderni työelämä edellyttää johtamiselta yhä enemmän tarinallistamista, mediallistamista ja digitalisointia. Ihmiset tulee tavoittaa ja heihin on syytä vaikuttaa, missä ja milloin ikinä ihmistä kulkevatkaan. Yritysten ihmisille yhteisestä, sytyttävästä tarinasta on tullut keskeinen tekemisen ohjaamisen keino. Asianomistajiin lukeutuu nykyisin myös asiakkaat ja yhteistyökumppanit, jopa kilpailijat.

Nyt Trainers’ House tahtoo varmistaa yrityskaupalla kyvykkyytensä palvella asiakkaitaan tuloksekkaasti nopeasti uusiutuvassa työelämässä. Koska ajan, paikan ja monoliittisten johtamismallien rajoitteet ovat murtuneet, mullistaneessa työelämässä tarvitaan moderneja, aiempaa mielekkäämpiä ratkaisuja.

Stronghold perustettiin vuonna 2015 laboratorioksi Trainers’ Housen tulevaisuuden tuote- ja palveluvalikoiman tarpeisiin. Tuolloin Trainers’ House Oyj oli hyväksytty velkasaneeraukseen ja yhtiön voimavarat oli silloin sidottu velkojien saatavien maksun varmistamiseen. Tästä syystä Trainers’ Housen perustaja Jari Sarasvuo tahtoi omalla riskillään ja irti organisaation arjesta tuottaa vuonna 1990 perustetulle Trainers’ Houselle skaalautuvan palvelu- ja tuotekyvykkyyden, joka vastaa 2020-luvun vaatimuksia. Jari Sarasvuo, Sami Paassola ja Jyri Paavilainen ovat Strongholdissa kehittäneet yhdessä asiakkaiden kanssa yhteisöpalveluita ja johtamisen mediallistamisratkaisuja, jotka ovat todistaneet toimivuutensa jo kymmenissä kaupallisissa ja yleisön kiinnostusta testaavissa hankkeissa.

Strongholdin tuotteita ovat #PVTT (Puolita vitutus, tuplaa tulokset), #Aamulenkki, #MojoMornings, #Paskareissu, #Y4K (Yrittäjän neljäs kohtalo), #YYA (Yrityksen yletön arvonnousu), Katseen alla -dokumentti, Kulttikone -kulttuurityökalu, sekä yhteistyössä Trainers’ Housen kanssa #THGA (Trainers’ House Growth Academy), Kassandran huuto, #MojoTomorrow, #BusinessMojo ja nyt tuoreimpana Fight Club: The Momentum Game.

Lisäksi kuluvan vuoden aikana on toteutettu lukuisia televisionomaisia livemultilokaatiolähetyksiä asiakkaiden korona-ajan kommunikaatio- ja johtamistarpeisiin, kauppiaspäiviä, isoja sidosryhmätilaisuuksia etc MojoStudiosta (esim. Kotipizza, Fresh, SYNLAB, Fujitsu). Kymmeniä verkkovalmennuksia ja -yhteisöjä. Jopa tuhansia katsojia kerrallaan. MojoStudio lähetykset ovat osoittautuneet paitsi vaikuttavammaksi, myös kustannuksiltaan edullisemmaksi kuin perinteiset valtakunnalliset kokoontumiset kokoushotelleihin yhteiseen tilaan.

Viiden vuoden kaupalliset ja konseptitestit ovat osoittaneet digitalisoitujen ja mediallistettujen valmennus- ja johtamisratkaisujen vaikuttavuuden sekä kaupallisen arvon niin asiakkaille kuin Trainers’ Houselle.

Sami Paassolalla on 25 vuoden kokemus video- ja televisiotuotannoista. Jyri Paavilainen on ollut Jari Sarasvuon oikea käsi viimeiset viisi vuotta ja hänen kädenjälkensä on vahva mm. kymmenissä Strongholdin tuhansia asiakkaita per kerta houkutelleissa verkkolähetyksissä, Aamulenkeissä ja YlePuheen yli kolme miljoonaa kuuntelukertaa keränneessä (tehkää perässä ääneenajattelulla!) Jari Sarasvuon monologisarjassa. Stronghold yhdessä Trainers’ Housen markkinoinnin kanssa muodostavat noin kymmenen ihmisen tiimin. Tiimi on työskennellyt yhdessä jo kolme vuotta.

Lisätiedot:
Arto Heimonen, toimitusjohtaja, puh. 0404 123 456
Saku Keskitalo, talousjohtaja, puh. 0404 111 111